Politica de Retur
În conformitate cu OUG 34/2014, persoanele fizice, în cazul în care nu sunt mulțumite de produsul primit, au posibilitatea de a-l returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără a fi necesară invocarea unui motiv.
Este necesar să ne comunicați intenția de returnare în termen de maxim 14 zile de la data livrării produsului/produselor comandate, prin folosirea formularului de retragere disponibil pe site-ul nostru sau prin e-mail la adresa comenzi@procleantechnostore.ro , din care să rezulte intenția dumneavoastră neechivocă de a vă retrage din contractul la distanță încheiat cu PROCLEAN TECHNOLOGY S.R.L.
Returnarea produselor se poate face prin orice firmă de curierat preferată de client. Coletele nu se pot expedia prin Poșta Română. Cheltuielile de returnare sunt suportate de către client. Se recomandă returnarea produselor cu opțiunea verificare colet.
Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, pete, etc.. fără ca acestea sa fie aduse la conformitate.
Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către CUMPĂRĂTOR acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.
Pentru persoanele juridice, acestea nu au calitatea de consumator, returul se acceptă de la caz la caz, în funcție de produsele comandate.
Nu se acceptă retururi de la persoanele juridice pentru:
– produse sau echipamente de curățenie aduse de la producători sau furnizori pe comandă specială
– produse care nu sunt acceptate ca retur de către producători sau furnizori
– echipamente profesionale de curățenie
Dacă un echipament nu funcționează corespunzător datorită unor probleme tehnice, acesta va fi trimis în service pentru remediere, în perioada de garanție. În funcție de defecțiune , acesta va fi reparat sau in cazuri speciale, înlocuit. Dacă produsul funcționează în parametrii dați de producător, acesta nu poate fi înlocuit.
Acțiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
- în cazul înlocuirii produsului achiziționat cu un alt produs având alte specificații sau de un tip diferit;
- în cazul în care cererea de returnare depășește termenul de 14 zile lucrătoare din momentul primirii comenzii;
- în cazul în care se returnează un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat, respectiv, fără urme de utilizare/uzură, sa nu fie deteriorat, sa aibă toate etichetele atașate și este complet – inclusiv cu accesorii, certificat de garanție, manual de instrucțiuni, etc.
- folosirea echipamentelor de curățenie sau a aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
- bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- desigilarea sau utilizarea accesoriilor și a consumabilelor;
- desigilarea sau instalarea licențelor software;
- desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de îngrijire personală, de curățenie, etc;
Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusă unor taxe de readucere a produselor la starea în care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea inițială a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicată către client la recepționarea produselor modificate.
În cazul persoanelor juridice ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
Restituirea contravalorii:
Pentru restituirea de către PROCLEAN TECHNOLOGY a contravalorii produsului returnat, este necesară transmiterea de către dumneavoastră a unui cont bancar (IBAN) în care vă vom restitui suma aferentă produsului returnat. PROCLEAN TECHNOLOGY nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de CUMPĂRĂTOR, incluzând dar nelimitându-se la comisioane aplicate de către banca acestuia. PROCLEAN TECHNOLOGY nu poate efectua plata într-o anumita valută sau într-un cont din străinătate.
Vă vom restitui contravaloarea produsului returnat în maximum 14 zile calendaristice din momentul în care returul dvs. ajunge la sediul nostru și s-a constata că îndeplinește condițiile de retur. Restituirea se va efectua prin transfer bancar.
În cazul în care ați achitat produsul online, prin card bancar, vă vom restitui suma aferentă produsului returnat din care vom retrage taxa de transport pentru returnarea coletului, în același cont bancar din care ați efectuat plata. Suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.
Cu mulțumiri,
Echipa Proclean Technology S.R.L.